JURA Professional
848 400 084
juraprofi@coffee-sce.com

Servis

Poprodejní servis pro řadu Professional

JURA svým zákazníkům nabízí komplexní servis, který zajišťují autorizovaná značková servisní střediska JURA. Pro naše profesionální kávovary navíc nabízíme také servis přímo na místě. Zaměstnanci naší servisní helpline zákazníkům ochotně pomohou se všemi možnými otázkami týkajícími se údržby nebo možností nastavení. Rádi vám dají cennou radou, vyskytne-li se nějaký problém. Často se stává, že naši skvěle vyškolení pracovníci dokážou zákazníkům danou problematiku kompetentně objasnit a pomoci jim, takže zákazníci někdy ani nemusí přístroj odnést do servisu.

Kromě toho Vás rádi informujeme i o dalších servisních nabídkách včetně možností uzavřít smlouvu o údržbě a servisu nebo o jiných službách. JURA navíc nabízí také odvoz do servisu nebo stroje k pronájmu.

Helpline:

848 400 084

 

Profesionální ochrana hodnoty - Professional Value Protection

 
Zákazníci, kteří si zakoupili stroje profesionální řady, se teď mohou radovat z nového exkluzivního konceptu servisních služeb podle vysokých standardů kvality značky JURA. Tento obsáhlý balíček služeb je jakousi pojistkou pro vždy optimální výkon profesionálních kávovarů a pomáhá dlouhodobě udržet jejich hodnotu.
 
Balíček zahrnuje následující služby:
  • Platnost: 25 měsíců nebo 45 000 porcí pro stroje GIGA respektive 25 000 porcí pro X6/X8/X10
  • zahrnuje 2 kontroly na místě zdarma po 9 a po 18 měsících
  • kontrolu kávy a nastavení přístroje
  • kontrolu opotřebitelných dílů a komponentů systému vedení vody
  • kontrolu kvality vody a hygieny (posouzení hygieny)
  • aktualizaci softwaru

Platí pouze přes prodej autorizovaného partnera JURA CEE se smlouvou na servis (OCS), a za předpokladu správného používání stroje podle původního návodu k použití, popřípadě používání pouze originálních čistících prostředku JURA.

Servisní formulář


Příprava kávovaru na odeslání

  • Doporučení
    – Vylijte vodu z nádržky a tu vysušte
    – Zvláště v zimě je důležité odstranit vodu ze všech systémů kávovaru (dle instrukcí).
    – Odstraňte vodu a zbytky kávy z odkapávací misky.
    – Odstraňte filtr z nádržky (Filtr je při přijetí do servisu automaticky vyhozen a nebude vrácen).
    – Vyprázdněte zásobník na zrnkovou kávu, a poté jej vysajte vysavačem.
    – Při balení se ujistěte, že kávovar není položen na boku a v krabici je dostatek výplňového materiálu.
  • Doporučujeme použít originální balení (originální krabici).
  • Pokud již originální krabici nemáte, použijte krabici ze silného kartonu. Samotné zařízení je vhodné opatřit ochranným krytem (např. zabalit do bublinkové fólie).
  • Řádné zabalení přístroje a všech doplňků je velmi důležité. Pokud není vše důkladně zabaleno tak, aby nedošlo k poškrábání či rozbití, je odesílatel odpovědný za riziko.
  • Balík je vhodné označit jako: křehké, neklopit, nestohovat